Nowa Promocja Hochland z okazji Mundialu w Brazylii!

Nowa Promocja Hochland z okazji Mundialu w Brazylii!

Firma Hochland Polska zaplanowała nową promocję konsumencką z okazji zbliżającego się Mundialu w Brazylii. Idea promocyjna - „Ty też baw się dobrze podczas Mundialu” – idealnie wpisuje się w atmosferę Mundialu, a hasło – „Jeśli piłka przesłoniła mu oczy strzel focha i wyląduj w Brazylii” – w pełni oddaje sportowego ducha rywalizacji!
Promocja potrwa 2,5 miesiąca, wystartuje 12 maja i zakończy się 31 lipca 2014 roku. W promocji wezmą udział sery topione Hochland w plastrach, krążkach, bloczkach, kubeczkach, a także Hochland Kanapkowy. Produkty objęte promocją na potrzeby akcji zostaną specjalnie oznakowane flashem promocyjnym.
W promocji będzie mógł wziąć udział każdy, kto kupi dwa produkty Hochland z oznaczeniem promocyjnym, zachowa paragon i wyśle dokończone zdanie: „Hochland. Wolę plażę niż piłkę, bo…”  SMS-em lub wejdzie na www.jadedobrazylii.pl i zostawi zgłoszenie.
Codziennie komisja będzie wybierać 10 zwycięskich odpowiedzi, za które rozdane zostaną nagrody dnia – klapki Havaianas.  Raz w tygodniu wybieranych będzie 5 zgłoszeń, które otrzymają nagrody średniego stopnia – bony o wartości 300 zł na zakupy w internetowym sklepie Zalando. Na koniec, ze wszystkich zgłoszeń zostanie wybrany 1 zwycięzca, który otrzyma wycieczkę dla 2 osób na tydzień  do Rio de Janeiro!
Nowa Promocja Hochland będzie miała silne wsparcie reklamowe, co zwiększy jej efektywność. Równolegle planowane są: kampania w prasie, strona promocyjna www.jadedobrazylii.pl, kampania www – wsparcie online, flash promocyjny na opakowaniach i szereg materiałów POS. 
Interesujący koncept promocji, spora liczba atrakcyjnych nagród, a także silne wsparcie komunikacyjne w kilku mediach - dają planowanej aktywności duży potencjał promocyjny. Za kreację i realizację akcji odpowiada agencja Grasp Group.

NOWOŚĆ - Hochland Gouda bloczek topiony!

NOWOŚĆ - Hochland Gouda bloczek topiony!

Już w połowie kwietnia do sprzedaży trafi najbardziej popularny i lubiany wariant serowy: bloczek topiony Gouda – nowy smak w rodzinie Hochland. To odpowiedź na potrzeby i oczekiwania Konsumentów.
Bloczki – najważniejsza kategoria serów topionych w Polsce, zdaniem ekspertów warta jest rocznie 222 mln PLN. Bloczki mają największy udział - niemal połowę rynku - w dużej kategorii serów topionych, a Hochland jest zdecydowanym liderem tej kategorii, prawie połowa rynku należy do bloczków topionych Hochland. Jednocześnie bloczki topione Hochland to grupa produktów świetnie rotujących. Wariant Gouda to nr 1 w kategorii sera żółtego, największej kategorii serowej, ale to również najbardziej popularny wariant w kategorii sera topionego w plastrach i kubkach, stąd decyzja o wprowadzeniu nowego smaku Hochland Gouda do sprzedaży. Dodatkowo trójstronna etykieta ma bardzo dobrą widoczność i rozpoznawalność na półce, przez co oferowana nowość rynkowa cechuje się dużym potencjałem sprzedażowym!
Wprowadzenie nowych bloczków topionych Hochland Gouda zostanie wsparte intensywną kampanią PR, reklamą w prasie konsumenckiej, a dla handlowców przygotowano ulotki, planowane jest też wsparcie w punktach sprzedaży, o szczegółach poinformujemy niebawem.
Sugerowana cena detaliczna za opakowanie jednostkowe 100g nowych bloczków topionych Hochland Gouda wynosi 2,20 PLN.

Wielkanoc z Almette FRUIT!

Wielkanoc z Almette FRUIT!

Linia serów Almette FRUIT jest współautorem życzeń wielkanocnych. Tegoroczne kartki na Wielkanoc z Almette FRUIT mają wartość użytkową – obok tradycyjnych życzeń - inspirują do spróbowania smaku nowych, owocowych inspiracji! Seria Almette FRUIT składa się z trzech smaków, które inspirują - idąc w parze: gruszka-jabłko, wiśnia-żurawina oraz jagoda-malina.
Idea świątecznej kartki z przepisami kulinarnymi jest kontynuacją pomysłu, który po raz pierwszy został wykorzystany przy okazji projektowania kartek na ubiegłoroczne Święta Bożego Narodzenia, na których to ser Almette z kolorowym pieprzem inspirował także kulinarnie! Autorem przepisów jest David Gaboriaud - jeden z najlepszych szefów kuchni młodego pokolenia, trener kuchni francuskiej i propagator idei slow food. Kulinarne inspiracje czerpie z Francji, która jest jego ojczyzną i Polski, gdzie mieszka od lat. 
Firmowe kartki świąteczne są częścią rytuału świątecznego, ale przede wszystkim są znakiem, że firma Hochland, producent linii serów Almette FRUIT pamięta o podwykonawcach, partnerach handlowych i firmach współpracujących. Wysłanie życzeń na kartce świątecznej jest tradycją, która wspiera budowanie pozytywnego wizerunku firmy i jest doceniane przez odbiorców.
Linia serów Almette Fruit jest dostępna na rynku od lutego 2014 roku i odpowiada na oczekiwania konsumentów oferując: puszysty serek ze znanymi i lubianymi owocami w wyrafinowanych połączeniach i „czystą” formułę - bez zagęstników, barwników i konserwantów. Dzięki nowej, owocowej linii Almette Fruit konsumenci jeszcze bardziej odczują przyjemność jedzenia serków puszystych i zainspirują się do jedzenia ich nie tylko na kanapce...

Hochland Twarogowy ze Znakiem Jakości KidZone 2013 pod Honorowym Patronatem Rzecznika Praw Dziecka!

Hochland Twarogowy ze Znakiem Jakości KidZone 2013 pod Honorowym Patronatem Rzecznika Praw Dziecka!

Hochland Twarogowy w plastrach i krążkach uzyskał certyfikat Znak Jakości KidZone 2013 pod Honorowym Patronatem Rzecznika Praw Dziecka. Uroczysta Gala Finałowa KidZone odbyła się w Sali Marmurowej Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie w dniu 14 marca.
Znak Jakości KidZone jest wyrazem uznania za wysiłek wkładany przez firmę w celu dostosowania produktów i usług do najwyższych standardów. Ma też na celu wyłonienie i uhonorowanie podmiotów, które w codziennych działaniach dążą do osiągania najwyższej jakości i wysokiego poziomu bezpieczeństwa swoich produktów i usług oraz wprowadzają nowoczesne rozwiązania pro – dziecięce.
Znak Jakości KidZone wychodzi naprzeciw oczekiwaniom rodziców poszukujących najkorzystniejszej oferty dla swoich Dzieci, jak również zachęca inne firmy do stałego podnoszenia jakości swojej codziennej działalności. Wyróżnienie pozytywnie wpływa na zaufanie rodziców, którzy w naturalny sposób preferują produkty i usługi o potwierdzonej przez niezależny podmiot jakości.
Hochland Twarogowy w plastrach łączy w sobie pyszny, naturalny smak i nowoczesną formę. Rodzina serów Hochland Twarogowych w plastrach dostępna jest w kilku wariantach smakowych: naturalnym, z chrzanem oraz z cebulką i szczypiorkiem, także z pieprzem.  Z kolei Hochland Twarogowy w krążkach produkowany jest na bazie naturalnego twarogu, ma prawdziwie twarogowy, wyrazisty  smak. Dopełnieniem atutów jest smarowalna konsystencja, doceniana przez konsumentów i zdecydowanie wyróżniające się opakowania. Hochland Twarogowy w krążkach oferowany jest w trzech wariantach: Naturalny – 8 x naturalny; Mix – naturalny, z cebulką i szczypiorkiem, z chrzanem; Duo – naturalny,  z pieprzem.
Rodzina serów Hochland Twargowych znajduje się w ofercie Hochland Polska od połowy ubiegłego roku, zdobywa sporo wyróżnień i cieszy się wciąż rosnącym zainteresowaniem konsumentów!

Hochland Twarogowy w plastrach i krążkach
Kategoria produktu: Sery twarogowe
Hochland Twarogowy w plastrach
(naturalny, z chrzanem, z cebulką i szczypiorkiem, z pieprzem)
Masa netto: 150g
Sugerowana cena detaliczna: 3,59zł
Opakowanie zbiorcze, zawartość kartonu: 60 x 150g
Data wprowadzenia na rynek: czerwiec 2013
Hochland Twarogowy w krążkach
(naturalny, mix, duo)
Masa netto: 140g
Sugerowana cena detaliczna: 3,89zł
Opakowanie zbiorcze, zawartość kartonu: 10 x 140g
Data wprowadzenia na rynek: wrzesień 2013
Producent: Hochland Polska sp. z o.o.
http://www.hochland.pl/

Startuje kampania reklamowa dla Hochland Brie i Camembert!

Startuje kampania reklamowa dla Hochland Brie i Camembert!

Z początkiem kwietnia startuje silna, wielopłaszczyznowa kampania reklamowa dla Hochland Brie i Camembert. Założeniem kampanii jest podkreślenie, że z serem pleśniowym Hochland łatwo i niedrogo można mieć fajną kanapkę na codzienne śniadanie.
W ramach kampanii pojawią się 4 różne reklamy TV, które inspirować będą do samodzielnego przygotowania fajnego śniadania z serami pleśniowymi Hochland. Kampania telewizyjna zacznie się 7 kwietnia i potrwa do połowy maja. Obejmie największe stacje telewizyjne, jak również stacje tematyczne.
Uzupełnieniem działań w TV będzie prasa, Internet oraz działania w miejscu sprzedaży –przygotowane zostaną dedykowane materiały POS (coblery, shelstfopery), a w wybranych punktach sprzedaży odbędą się promocje konsumenckie.
Za kreację i realizację kampanii komunikacyjnej odpowiada agencja Grasp Group, a zakupem mediów zajęły się agencje ZenithOptimedia, AdComms Media i Marketing Group
Nowe sery pleśniowe pod marką Hochland dostępne są na rynku od stycznia 2014 roku. Nowe sery pleśniowe Hochland to oferta dla konsumentów poszukujących  codziennej alternatywy dla innych serów w przystępnej cenie, dzięki którym odmienią swoją kanapkę.
W ofercie serów pleśniowych Hochland znajdą się najbardziej popularne warianty smakowe brie i camembert. Dostępne warianty:
- Hochland Camembert: naturalny, zioła, zielony pieprz, pieczarki - cena rekomendowana na półce dla handlu tradycyjnego to 4,20zł za opakowanie 120g.
-  Hochland Brie: naturalny, zioła, zielony pieprz – cena rekomendowana na półce dla handlu tradycyjnego to 4,20zł za opakowanie 125g.

PROMOCJA "+10% gratis" dla plastrów żółtych Hochland!

PROMOCJA "+10% gratis" dla plastrów żółtych Hochland!

W kwietniu Hochland Polska startuje z nową promocją serów żółtych w plasterkach „+10% gratis”. Zasady promocji polegają na dodaniu 10% gratis do dotychczasowej gramatury 150g plastrów sera żółtego Hochland.
Na opakowaniach serów żółtych w plastrach Hochland umieszczona jest informacja promocyjna z komunikatem „+10% gratis”. Nowa promocja serów żółtych Hochland w plastrach zaplanowana została na okres kwiecień i maj, przy czym start dystrybucji promocyjnych opakowań ruszył już w połowie marca. Produkty promocyjne będą miały nowe numery artykułów, EAN na opakowaniu pozostanie bez zmian, ale będzie nowy EAN na karton.
Ser żółty w plastrach Hochland jest inny od dostępnych na rynku – bo bez konserwantów – to zdecydowanie mocny argument produktowy. Jednocześnie Hochland jest silną, najchętniej wybieraną marką serową w Polsce. Dodatkowo Hochland inwestuje w kategorię serów żółtych planując silne wsparcie reklamowe swoich działań w telewizji w ramach dwu miesięcznej kampanii w maju i czerwcu, a promocja +10% gratis produktu to przekonujący argument do zakupu przy półce.

Kampania reklamowa Almette FRUIT już wkrótce!

Kampania reklamowa Almette FRUIT już wkrótce!

W kwietniu Hochland Polska zaczyna szeroko zakrojone działania reklamowe dla linii Almette FRUIT. Celami komunikacyjnymi planowanej kampanii jest poinformowanie o nowej linii Almette Fruit, ale także zainspirowanie konsumentów do wykorzystania Almette nie tylko na śniadanie i nie tylko na kanapkę. Zaplanowano wykorzystanie kilku mediów równocześnie.
W kampanii telewizyjnej emitowane będą trzy spoty reklamowe Almette. Koncept zakłada oddzielne spoty dedykowane dla każdego smaku, a dostępne są trzy smaki w linii Almette Fruit: gruszka-jabłko, wiśnia-żurawina oraz jagoda-malina. Kampania obejmie TVN, Polsat, TVP1, TVP2 i kanały dziecięce, potrwa od 7 kwietnia do 30 czerwca.
Na maj zaplanowano kampanię outdoor: standardowe billboardy 6X3 oraz citylighty (wiaty przystankowe) w 8 największych miastach Polski. Także w maju będzie miała miejsce kampania w kinie. Z kolei kampania internetowa zaczyna się 7 kwietnia i potrwa do 30 czerwca, zasięg będzie budowany standardową kampanią banerową na portalach o największym dotarciu do grupy docelowej, a dodatkowo zaplanowano reklamę „kontekstową” stawiając na temat inspiracji kulinarnych dla rodziny!
Za kreację i realizację kampanii komunikacyjnej odpowiada agencja Grasp Group, a zakupem mediów zajęły się agencje ZenithOptimedia, AdComms Media i Marketing Group.

Almette i Hochland Ser topiony w plastrach z salami Perłami Rynku FMCG 2013

Almette i Hochland Ser topiony w plastrach z salami Perłami Rynku FMCG 2013

Almette bez zagęstników, barwników i konserwantów zwyciężył w kategorii „Sery i twarogi”, uzyskując prawo do używania znaku „Perła Rynku FMCG 2013 – Złoto”! Z kolei Hochland ser topiony w plastrach z salami uplasował się na drugiej pozycji uzyskując prawo do używania znaku „Perła Rynku FMCG 2013 – Srebro”! Uroczysta gala odbyła się 13 czerwca 2013 roku w hotelu Sheraton w Warszawie.

Badanie „Perły Rynku FMCG” od siedmiu lat wskazuje najlepsze nowości rynkowe. Plebiscyt prognozuje sukces sprzedażowy – stanowi wskazówkę dla producentów, w które nowości warto inwestować. Unikatową cechą konkursu jest to, że głosują w nim detaliści, a więc ludzie na co dzień pracujący ze sklepową półką. Badanie zbudowało swój prestiż na pełnym obiektywizmie danych – każda ankieta wypełniona przez właścicieli i kierowników sklepów trafia bezpośrednio do instytutu GfK Polonia, który przeprowadza badanie. Tegoroczna edycja wyłoniła najbardziej udane premiery rynkowe w 64 kategoriach FMCG. Wszyscy laureaci badania będą mieli możliwość wykorzystania potencjału marketingowego znaku Perła Rynku FMCG. Zdobywcy pierwszych miejsc otrzymają ofertę na wykupienie znaku „Perła Rynku FMCG 2013 – Złoto”, laureaci drugich miejsc – „Perła Rynku FMCG 2013 – Srebro”, a zdobywcy trzecich lokat – „Perła Rynku FMCG 2013 – Brąz”.

Perły Rynku FMCG to niezależny konkurs branżowy, w którym detaliści wyłaniają najlepsze nowości rynkowe. Charakterystyką konkursu jest to, że wskazuje on produkty o największym potencjale rozwojowym, prognozuje sukces sprzedażowy produktu. Dla handlu pełni więc rolę przewodnika wskazującego, jakich produktów nie może zabraknąć na sklepowej półce.

Krążek Hochland Twój Wybór dwukrotnie nagrodzony

Krążek Hochland Twój Wybór dwukrotnie nagrodzony

Krążek Hochland Twój WYBÓR został dwukrotnie nagrodzony – otrzymał wyróżnienie Przebój FMCG 2013 roku oraz Złoty Paragon 2013. Krążek Hochland Twój WYBÓR na półki sklepowe trafił we wrześniu ubiegłego roku. Twój WYBÓR to wynik nowatorskiej aktywności konsumenckiej, polegającej na stworzeniu oryginalnej, własnej kompozycji smaków. To miks czterech wariantów smakowych: Śmietankowy, z ziołami, z szynką oraz ze szczypiorkiem i cebulą. To 200g pysznego sera topionego – w sumie osiem trójkącików w czterech smakach!

Tytuł „Przebojowego Produktu 2013 roku” przyznano 55 artykułom w kilkudziesięciu kategoriach. Konkurs PRZEBÓJ FMCG 2013 organizowany był już szósty raz jest przez Życie Handlowe i składał się z dwóch etapów: głosowania jurorów i głosowania detalistów. W pierwszym etapie 10-osobowe jury złożone z profesjonalistów branży FMCG, wskazało produkty w 44 kategoriach, które przeszły do drugiego etapu konkursu. Decydujące zdanie należało jednak do samych detalistów, którzy w drugim etapie oddawali swoje głosy na najlepsze w ich opinii produkty, nominowane wcześniej przez jury. W tym roku jurorzy mieli naprawdę twardy orzech do zgryzienia. Producenci zgłosili do konkursu rekordowe 450 produktów.

Z kolei do rywalizacji o „Złote Paragony 2013” stanęło ponad 430 produktów w 60 kategoriach. Trzecia edycja konkursu organizowanego przez HURT & DETAL spotkała się z bardzo dużym zainteresowaniem wśród uczestników. Konkurs przebiegał pod nadzorem Instytutu Badawczego TNS Polska. Badanie przeprowadzono na próbie 623 prawidłowo wypełnionych ankiet. Dane pochodziły ze wszystkich formatów sklepów z całego kraju. Wyróżniono produkty i usługi, które w sposób szczególny wpłynęły w ubiegłym roku na rozwój handlu detalicznego w Polsce i wyróżniały się największą konkurencyjnością na rynku. Podczas uroczystej gali wręczono 70 statuetek „Złoty Paragon 2013” i 120 wyróżnień.

Nowość – Hochland Twarogowy w plastrach

Nowość – Hochland Twarogowy w plastrach

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom konsumentów w zakresie zdrowego odżywiania, w maju Hochland wprowadza na rynek nowy produkt – Hochland Twarogowy w plastrach.

Sery topione w plasterkach to ważna subkategoria, w której Hochland jest niekwestionowanym liderem. Zgodnie z szacunkami subkategoria jest warta rocznie prawie 147 mln zł i cały czas rośnie.

Konsumenci cały czas poszukują produktów naturalnych – zwracają uwagę na ich skład i pochodzenie. Coraz modniejszy staje się trend powrotu do prostych, domowych smaków, a jednocześnie odkrywanie nowości. Tempo życia jest coraz szybsze, coraz większa liczba osób zaczyna preferować zdrowy styl życia, zdrowe odżywianie, większą ilości sportu, co wpływa na poszukiwanie szybkich i wygodnych rozwiązań w produktach spożywczych. Hochland rozumiejąc potrzeby konsumentów wprowadza w maju na rynek wyjątkowy produkt – Hochland Twarogowy w plastrach. Hochland Twarogowy w plastrach produkowany jest na bazie naturalnego twarogu, stąd jego smak jest prawdziwie twarogowy, a jednocześnie podkreślony przez wyraziste i intensywne dodatki.

Hochland Twarogowy w plastrach oferowany jest w wygodnych opakowaniach wykonanych z białej, matowej folii, w trzech wariantach 150g: Naturalny, z chrzanem oraz z cebulką i szczypiorkiem.

Hochland Piato do smarowania już na rynku

Hochland Piato do smarowania już na rynku

Sery solankowe to znana i dynamicznie rozwijająca się kategoria. Hochland poszukując nowych możliwości rozwoju tej kategorii wprowadza na rynek nowość – Hochland Piato do smarowania.

Hochland Piato do smarowania produkowany jest na bazie serów solankowych, ma prawdziwie śródziemnomorski smak dzięki wyrazistym i intensywnym dodatkom. Produkt wyróżnia wygodne, atrakcyjne graficznie opakowanie i przede wszystkim forma – do smarowania, pozwalająca na codzienne użytkowanie, również do kanapek, dipów i kremów.

Konsumenci pokochali Hochland Piato do smarowania. Aż 88% respondentów (SMG/KRC Millward Brown, grudzień 2012) pozytywnie oceniło smak wszystkich wariantów, konsumentom podoba się grafika i format opakowań, a nazwa Hochland Piato to w ich ocenie śródziemnomorski charakter, bardzo dobrze dopasowany do produktu.

Innowacyjny Hochland Piato do smarowania dzięki wysokiej akceptacji konsumentów i silnemu wsparciu ma duży potencjał i szanse na dynamiczny rozwój całej kategorii.

W skład nowej rodziny serów śródziemnomorskich Hochland Piato wejdą: Hochland Piato do smarowania Oryginalny 150g, Hochland Piato do smarowania z papryczką chili i bazylią 150g, Hochland Piato do smarowania z czosnkiem i bazylią 150g, Hochland Piato Naturalny 200g, Hochland Piato z ziołami 150g, Hochland Piato z pomidorami i bazylią 150g oraz Hochland Piato z ziołami śródziemnomorskimi 150g.

Hochland Serissimo wchodzi na rynek

Hochland Serissimo wchodzi na rynek

Rodzina serów topionych Hochland w kubkach występuje w zupełnie nowej odsłonie. Serissimo to nowa, wyjątkowa nazwa wybrana przez konsumentów, która podkreśla wysoką jakość sera, intensywność smaku oraz łatwość smarowania. Rodzina serów topionych Hochland w kubkach Serissimo dostępna jest w kilku wariantach: Serissimo Gouda, Serissimo Emmentaler, Serissimo Maasdamer, Serissimo Cheddar, Serissimo Camembert, Serissimo Gouda z pomidorami i szczypiorkiem, Serissimo Gouda z warzywami, Serissimo Gouda z szynka i cebulką . Nowa grafika ma dodatkowo wzmocniony kolor wariantu smakowego. Wyjatkowe smaki i wyjątkowa jakość sprawiają, że nowa odsłona serów topionych w kubkach będzie sukcesem jak na lidera w kategorii serów topionych w kubkach przystało! Nowe opakowania z nową nazwą Serissimo zaczynają stopniowo pojawiać się już na rynku.

Wystartowała nowa akcja promocyjna „Pyszna Majówka z Hochland”, która obejmuje swoim zakresem wszystkie produkty pod marką Hochland.

Wystartowała nowa akcja promocyjna „Pyszna Majówka z Hochland”, która obejmuje swoim zakresem wszystkie produkty pod marką Hochland.

Mechanizm akcji jest niezwykle prosty, ale jednocześnie inspirujący – wystarczy, że konsument kupi dwa dowolne produkty marki Hochland, ułoży rymowankę ze słowami: „pyszne” i „Hochland” i wyśle sms lub wejdzie na stronę www.pysznyser.pl i zostawi zgłoszenie. W ramach nagród przewidziano codziennie 100 piłek plażowych, raz w tygodniu 50 toreb piknikowych, a finalnie ze wszystkich zgłoszeń 10 wycieczek o wartości 10 000 PLN każda.

Promocja ma silne wsparcie komunikacyjne: silną, czterotygodniową kampanię telewizyjną w najbardziej popularnych stacjach telewizyjnych, stronę promocyjną www.pysznyser.pl, dużą kampanię w Internecie, a także szereg materiałów POS. Dzięki akcji zainteresowanie konsumentów produktami marki Hochland wzrośnie jeszcze bardziej, a zaplanowany atrakcyjny mechanizm promocji zachęci do zakupów. Konkurs trwa od początku kwietnia do końca maja.

Więcej informacji na stronie www.pysznyser.pl.

Nowy Almette z gruszką i jabłkiem na słodki początek dnia!

Nowy Almette z gruszką i jabłkiem na słodki początek dnia! Słodkie i lekkie śniadania stają się niezwykle popularne i modne. Tak jak Francuzi, Hiszpanie czy Włosi na rozpoczęcie dnia Polacy coraz częściej wybierają słodki posiłek, który wprawia w doskonały nastrój. Aby zadowolić podniebienia najbardziej wybrednych smakoszy i jednocześnie podążać za trendem, na rynku pojawił się nowy wariant smakowy Almette – z gruszką i jabłkiem.
 
Lekki serek z gruszką i jabłkiem to całkowicie nowy kierunek smakowy w portfolio Almette. Połączenie naturalnie puszystej konsystencji z nadzwyczajnym owocowym smakiem to gwarancja pysznego śniadania czy słodkiej przekąski. Serek zaskakuje smakiem owoców, jak również nutką aromatycznego cynamonu. Jest idealnym dodatkiem do porannych kanapek oraz tostów. Ze względu na swój niepowtarzalny i delikatny smak doskonale nadaje się również do naleśników i wielu deserów. Rano nasz organizm wręcz domaga się węglowodanów i pełnowartościowego białka, dlatego też kanapka z serkiem Almette jest najlepszym rozwiązaniem.
 
Serek Almette nie zawiera zagęstników, barwników oraz konserwantów. Powstaje ze świeżego twarogu, co sprawia, że oprócz tego, że jest pyszny i ma delikatną konsystencję jest również bardzo zdrowy.

Nowa promocja serów żółtych Hochland w plastrach – TERAZ 150g + 20g GRATIS!

Nowa promocja serów żółtych Hochland w plastrach – TERAZ 150g + 20g GRATIS!

Firma Hochland Polska przystępuje już 20 listopada do nowej promocji serów żółtych w plasterkach – TERAZ 150g + 20g GRATIS!  Zasady promocji polegają na dodaniu 20g plastrów serów żółtych Hochland gratis do dotychczasowej gramatury 150g. Na promocyjnych wariantach opakowań serów żółtych w plastrach Hochland umieszczona zostanie naklejka promocyjna z komunikatem Teraz 150g + 20g GRATIS! 
Nowa promocja serów żółtych Hochland w plastrach zaplanowana została od 20 listopada 2012 do 28 lutego 2013 roku lub do wyczerpania zapasów i obejmie mono warianty serów żółtych w plastrach Hochland: Gouda, Edamski, Maasdamer, Gouda Wędzony, Tylżycki, Gouda z ziołami, Podlaski.
Celem promocji TERAZ 150g + 20g GRATIS! jest dotarcie z nową, atrakcyjną ofertą do wszystkich aktualnych oraz potencjalnych konsumentów plastrów żółtych Hochland.

Hochland posiada wyjątkowe kompetencje w produkcji serów żółtych. Ich wprowadzenie na rynek w listopadzie 2002 roku  - z dużym powodzeniem otworzyło nową kategorię – sery żółte dojrzewające w innowacyjnym opakowaniu typu otwórz-zamknij.

Hochland LIDEREM FORUM 2012 w trzech kategoriach!

Hochland LIDEREM FORUM 2012 w trzech kategoriach!

Z przyjemnością informujemy, że nasze produkty zostały Liderem Forum 2012 w trzech kategoriach: Almette śmietankowy - w serkach do smarowania; Plastry topione Hochland Gouda - w serach topionych, Valbon Camembert 180g w serach pleśniowych, natomiast ser żółty Hochland Trio zdobył 2 miejsce w kategorii serów żółtych plasterkowanych. Konkurs Lider Forum jest organizowany przez Wydawnictwo Nathusius Investment, Wydawcę między innymi Forum Mleczarskiego.
Nagrody przyznane produktom w tym konkursie świadczą o tym, że cieszą się one zaufaniem konsumentów oraz że są odpowiednio dostosowane do ich potrzeb i gustów. Produkt nagrodzony ma gwarancję, że zwrócimy na niego uwagę. W dzisiejszych czasach, w ogromie ofert rynkowych, produkty nagrodzone uzyskują większą siłę przebicia, a przez to zwiększają swoje szansę na zaistnienie w dostępnym asortymencie.
Nagradzanie produktów nabiałowych przez handlowców i konsumentów staje się coraz bardziej popularne. Nagradzane produkty budzą zaufanie konsumentów i mają swoich stałych klientów!
 

Almette bez zagęstników, barwników i konserwantów w centrum uwagi!

Almette bez zagęstników, barwników i konserwantów w centrum uwagi!

Smaczne potrawy, wspaniała atmosfera, przytulne miejsce. Do warszawskiej restauracji Soul Kitchen zostali zaproszeni dziennikarze na specjalne warsztaty kulinarne, które poprowadził Mistrz Kuchni Andrzej Polan. Głównym bohaterem warsztatów był serek Almette. 
Goście w ciągu zaledwie dwóch godzin nauczyli się przyrządzać racuszki z Almette Jogurtowym, śliwkami i orzechową granolą, langosa z Almette z Pomidorami, krem dyniowy z Almette Śmietankowym i żurawiną oraz ruloniki makaronowe z pstrągiem i Almette z Chrzanem. "Uwielbiam każdą z potraw, które dziś zaprezentowałam. Są smaczne, ale jednocześnie proste w przygotowaniu. Poza tym pozwalają na kreatywność, bo wystarczy zmienić rodzaj serka, aby potrawa miała inny smak" - powiedział szef kuchni Soul Kitchen, Andrzej Polan.  Goście konferencji zaskoczeni byli, że serki Almette mogą być wykorzystywane na tak wiele sposobów. "Almette fantastycznie rozpuszcza się w zupach, świetnie nadaje się do sosów, jest idealny do zapiekania, a także jako dodatek do ciepłych przystawek. Ale ja osobiści lubię je także jeść po prostu łyżeczką" - dodaje szef kuchni.
Almette ma aktualnie dziesięć propozycji smakowych i każda z nich może być składnikiem wyśmienitych potraw, warto spróbować!

 

Almette śmietankowy i Hochland Gouda plastry topione otrzymały tytuł „Hit Handlu” 2012!

Almette śmietankowy i Hochland Gouda plastry topione otrzymały tytuł „Hit Handlu” 2012!

To była 11-ta edycji ogólnopolskiego konkursu, którego organizatorem jest miesięcznik „Handel”, w wyniku którego przyznawany jest tytuł „Hit Handlu”. Kolejny raz w historii konkursu produkty z naszej oferty zdobywają tytuł Hit Handlu, co oznacza, że jesteśmy doceniani!
Tytuł „Hit Handlu” otrzymują wybrane produkty z 56 kategorii konkursowych, które w ostatnim roku zyskały uznanie detalistów i zostały przez nich wybrane jako artykuły najchętniej kupowane przez klientów. Nagrody w każdej z kategorii przyznano na podstawie badania ankietowego, przygotowanego we współpracy z firmą Nielsen Polska. Spośród 5 najlepiej sprzedających się produktów w ujęciu wartościowym w 56 kategoriach w ciągu 12 miesięcy, detaliści wskazali produkty, które w ich sklepach generują najwyższe obroty. Badanie obejmowało okres sprzedaży od czerwca 2011 do maja 2012 roku i zostało przeprowadzone metodą wywiadu telefonicznego. Trwało 8 tygodni, wzięło w nim udział 872 właścicieli niezależnych sklepów, którzy dobierani byli losowo spośród czytelników miesięcznika „Handel”. W każdej kategorii wygrał produkt, który otrzymał najwięcej wskazań detalistów.


 

Nowa kampania komunikacyjna dla Almette!

Nowa kampania komunikacyjna dla Almette!

Wystartowała nowa kampania komunikacyjna dla Almette.  Kampania potrwa do końca roku. Celem kampanii jest podkreślenie unikatowości i naturalności Almette poprzez poinformowanie konsumenta o tym, że Almette nie zawiera zagęstników, barwników i konserwantów. Kampania będzie miała charakter ogólnopolski i odbędzie się w TV, kinach oraz Internecie. Nowy spot TV będzie emitowany zarówno w głównych kanałach (TVP 1, TVP 2, TVN, Polsat) jak i stacjach tematycznych. Zaplanowanych jest ponad 3500 emisji spotu przed programami najlepiej dopasowanymi do grupy docelowej oraz programami tematycznymi. W konsekwencji w trakcie całej kampanii każda osoba z grupy docelowej zobaczy reklamę średnio 25 razy! Reklamę sera Almette w kinie obejrzy ponad 1,5 miliona widzów w 20 największych miastach w Polsce. 50% spotów zostanie wyemitowanych w najbardziej prestiżowej lokalizacji – jako ostatni spot zaraz przed projekcją filmu. Z kolei Internauci nie tylko obejrzą spot Almette w tzw. kampanii VOD (Video On Demand), ale również zobaczą przekaz reklamowy w prestiżowych lokalizacjach na wszystkich największych ogólnopolskich portalach!
Nowe opakowania z informacją - bez zagęstników, bez barwników, bez konserwantów - zaczynają stopniowo pojawiać się na rynku.

TOSTEK idzie do szkoły!

TOSTEK idzie do szkoły!

We wrześniu wystartowała na fane page Hochland na Facebook’u bardzo ciekawa aktywacja konkursową. To forma spójna komunikacyjnie z projektem „Moje dziecko idzie do szkoły”. Aktywacja cieszy się dużym zainteresowaniem. Przez okres 3 tygodni codziennie od poniedziałku do piątku publikujemy zdjęcie przyborów szkolnych – które na czas trzeba odgadnąć – co to jest? Nagrodami są za każdym razem, codziennie, dla pierwszej osoby bony do Empiku o wartości 100zł. Przy okazji publikujemy posty z ciekawymi informacjami na temat pierwszych tygodni dzieci w szkole, a także istotnych w tym okresie posiłków, oczywiście z wykorzystaniem serów Hochland w codziennej diecie. Sympatyczna postać Tostka jest znakiem rozpoznawczym naszej aktywacji!

200 000 zegarków w nowej promocji Hochland!

200 000 zegarków w nowej promocji Hochland!

Początek września to start dużej promocji Hochland. Tylko teraz, za zakup pięciu promocyjnych opakowań serów topionych Hochland, każdy będzie mógł otrzymać zaprojektowany na tą okazję zegarek. Szukaj w sklepach specjalnie oznakowanych opakowań swoich ulubionych serów. Akcja będzie trwała do końca października bieżącego roku lub do wyczerpania zapasów. Więcej szczegółów już niedługo będzie dostępnych na stronie promocyjnej.

Jeśli jesteś prawdziwym Seromaniakiem to musisz wziąć udział w tej promocji. To niepowtarzalna okazja, aby wejść w posiadanie jednego z 200 000 zegarków!

Startujemy już niedługo!

15 raz razem z Hochland do szkoły!

15 raz razem z Hochland do szkoły!

Nowy rok szkolny to dla wielu okres stresujący – szczególnie rodziców dzieci klas I szkół podstawowych. Nowe otoczenie i sytuacja sprawiają, że do tych pierwszych dni należy się szczególnie przygotować.

Hochland już kolejny raz, razem z Wielkopolską Stacją Sanitarno – Epidemiologiczną - Oddział Terenowy w Poznaniu, podejmuje trud wspierania pierwszoklasistów i ich rodziców w tym szczególnym okresie, w ramach programu „Moje dziecko idzie do szkoły”. We współpracy ze specjalistami została przygotowana broszura, która między innymi tłumaczy rolę białka i wapnia w prawidłowym schemacie odżywiania. Porusza także kwestię śniadań, jako najważniejszego posiłku w ciągu dnia.

Akcja cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem i już od kilkunastu lat wpisała się na stałe w kalendarz realizowanych wydarzeń. W tym roku pierwszy raz akcja zostanie poprowadzona także w wybranych przedszkolach, zgodnie z założeniem, że im wcześniej podjęty zostanie trud edukacji, tym lepsze można osiągnąć efekty.
W ramach tegorocznej edycji programu „Moje dziecko idzie do szkoły”, z myślą o najmłodszych uczestnikach, przygotowano specjalnie zaprojektowaną zakładkę Hochland z sympatyczną postacią Tostka. Start programu tradycyjnie zaplanowany jest na początek września.

Nowy Biało – Czerwony!

Nowy Biało – Czerwony!

Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej już za sześć miesięcy, a Polska jako współorganizator i uczestnik, z pewnością dostarczy wiele pozytywnych emocji.


Z tej okazji, specjalnie na Mistrzostwa Europy, asortyment serów topionych Hochland w krążkach, z początkiem roku został rozszerzony o nowy krążek Biało-Czerwony. To pyszne cztery porcje sera o smaku śmietankowym oraz cztery wyjątkowe trójkąciki z pomidorami – nowy smak w ofercie Hochland.  Nowy Biało – Czerwony jest idealny na przygotowanie szybkiej i smacznej przekąski w przerwie meczu, każdy kibic musi go spróbować, nie pozwól aby inni Ciebie wyprzedzili!


Dopinguj swoją ulubioną drużynę z Biało – Czerwonym!

HIT Handlu

HIT Handlu

Ser topiony Hochland śmietankowy w bloczku otrzymał nagrodę HIT Handlu. Przyznane wyróżnienie jest najlepszym dowodem na to, że to nieustająco bardzo wysoko ceniona kategoria serów. To kolejny dowód zaufania do naszych produktów, za który bardzo dziękujemy!

Sery topione Hochland w bloczkach od dawna zdobywają podniebienia szerokiego grona smakoszy. Produkowane są z najwyższej jakości składników: najlepszego żółtego sera, wyśmienitego mleka i doskonałego masła.  Bloczki Hochland są niezastąpione w kuchni, podczas przygotowywania codziennych posiłków. Łatwość otwierania i smarowania sprawiają, że są idealne nie tylko na kanapkę. To także idealny produkt do dań na ciepło: jako farsz do mięs, dodatek do zup czy składnik pysznych sosów.

Sery topione Hochland w bloczkach to nieograniczone możliwości zastosowań, to porcja przyjemności, której nie sposób sobie odmówić!

Deszcz nagród dla Gouda Smaki!

Deszcz nagród dla Gouda Smaki!

Hochland Gouda Smaki – nowa linia serów topionych w kubeczkach, została nagrodzona licznymi wyróżnieniami:

  • Złoty Paragon – Nagroda Kupców Polskich,
  • Perła Rynku FMCG 2011,
  • Przebój FMCG 2011.

Hochland Gouda Smaki to wyjątkowy ser, którego nie może zabraknąć w żadnej kuchni. Idealnie nadaje się do codziennych kanapek oraz do dań na ciepło i dipów. Gouda Smaki wyśmienicie smakuje po podgrzaniu, zwłaszcza w towarzystwie świeżych warzyw czy chrupiących chipsów. Dodatkowym udogodnieniem jest możliwość podgrzewania sera Gouda Smaki w kuchence mikrofalowej, bez konieczności wyjmowania go z opakowania.

To wszystko sprawia, że ser Gouda Smaki w kubeczku z powodzeniem zdobywa coraz szersze grono smakoszy.

Dziękujemy i życzymy smacznego!

Hochland – To jest pyszne!

Seromaniacy – kolejna edycja limitowana opakowania bloczków!

Seromaniacy – kolejna edycja limitowana opakowania bloczków!

Zgodnie z regulaminem i założeniami serwisu Seromaniacy.pl wybrano kolejny projekt etykiety bloczków – autorstwa jednego z Seromaniaków. To będzie już trzeci  bloczek z etykietą limitowaną na rynku wykonaną przez seromaniaka, w ramach naszego serwisu. Projekt jest interesujący i dynamiczny, ma zdecydowane kolory, dodatkowo na etykiecie dodaliśmy informację kto konkretnie jest autorem grafiki.

Patros. Śródziemnomorska radość życia.

Patros. Śródziemnomorska radość życia.

Sery Patros w kostkach i kawałkach idealnie pasują jako element przekąski czy dodatek kolorowej sałatki, można także zastosować je do dań na ciepło. Stosowane dodatki: zioła, soczyste pomidory oraz aromatyczna bazylia, swoim smakiem przywołują słoneczne rejony Morza Śródziemnomorskiego. Patros to nie tylko wyjątkowy smak, to także niezwykle praktyczne opakowania, które sprawdzają się podczas letnich podróży.

Od czerwca przed wybranymi programami telewizyjnymi przypominamy ulubione sceny naszej ostatniej reklamy, której hasło brzmi: „Patros. Śródziemnomorska radość życia”.

Spróbuj sera Patros i poczuj śródziemnomorską radość życia!

Valbon - przyjemność jedzenia, przyjemność dzielenia

Valbon - przyjemność jedzenia, przyjemność dzielenia

 Miłośnicy serów Valbon cenią je sobie za wysoką jakość oraz wyjątkowy smak. Delikatna aksamitna skórka sprawia, że każdy kęs zaskakuje delikatnością i wyrazistością. Sery pleśniowe Valbon są doskonałe na śniadania, czy jako przekąski.  Każdy kawałek wyśmienitego sera Valbon, to niebywała dawka przyjemności z jedzenia, przyjemności, którą można dzielić się z najbliższymi i której nie sposób zapomnieć. 

Od maja przed wybranymi programami telewizyjnymi przypominamy ulubione sceny naszej ostatniej reklamy, której hasło brzmi: „Valbon – przyjemność jedzenia, przyjemność dzielenia”.
Valbon - przyjemność jedzenia, przyjemność dzieleniaValbon - przyjemność jedzenia, przyjemność dzielenia
To dopiero początek, już niebawem nowe aktywności, które zaskoczą niejednego.
Valbon już nie raz zaskakiwał pomysłowością i innowacyjnością – tym razem nie będzie inaczej.

Valbon – przyjemność jedzenia, przyjemność dzielenia.

Hochland Polska uzyskał tytuł Najlepsze Miejsce Pracy Polska 2011!

Hochland Polska uzyskał tytuł Najlepsze Miejsce Pracy Polska 2011!

Co roku Great Place to Work Institute Polska przeprowadza badanie wyłaniające najlepsze miejsca pracy na polskim rynku. W tym roku firma  Hochland Polska znalazła się wśród finalistów zdobywając zaszczytne trzecie miejsce! Tytuł przyznawany jest firmom, których pracownicy czerpią radość z codziennego przychodzenia do pracy, w obowiązkach odnajdują pasję, robią to co lubią.

Jak można podsumować kilkoma słowami firmę, która zdobyła tytuł Najlepszego Miejsca Pracy? To miejsce wyróżniające się przede wszystkim pozytywną atmosferą. Tylko w takim miejscu mogą powstawać najlepsze sery – sery Hochland! Zdobycie wyróżnienia nie byłoby możliwe także dzięki Wam Drodzy Konsumenci! Produkując sery Hochland - codzienne zaspokajamy tysiące  oczekiwań, spełniamy rosnące i bardzo wysokie wymagania! Serom Hochland przyznawane są liczne wyróżnienia - przez Was i dzięki Wam! Ale nas najbardziej cieszy jeżeli to nasze sery Hochland zostaną przez Was wybrane, bo Hochland – To jest pyszne! 

To wszystko właśnie przekłada się na pozytywną atmosferę i wspaniałe warunki pracy panujące w Hochland Polska. Nie ma nic piękniejszego, jak czerpanie pozytywnych sił i energii, widząc Wasze zadowolenie, wyrażane poprzez liczne słowa sympatii! Zdobyty tytuł to wielki sukces, którego jesteście współautorami, za co serdecznie dziękujemy! To także wielkie zobowiązanie i wyznaczenie kierunku  w którym chcemy podążać, bo tylko w najlepszym miejscu pracy mogą powstawać najlepsze sery!

Sery topione i żółte Hochland zdobyły tytuł „DOBRY PRODUKT - Wybór Konsumentów 2010”!

Sery topione i żółte Hochland zdobyły tytuł „DOBRY PRODUKT - Wybór Konsumentów 2010”!

To dzięki Wam, drodzy Konsumenci, produkty Hochland zdobyły kolejne wyróżnienie. Tym razem doceniliście najwyższą jakość i wyjątkowy smak serów topionych i żółtych w plastrach Hochland. Tytuł „DOBRY PRODUKT – Wybór Konsumentów 2010” jest dla firmy Hochland szczególnie ważny, ponieważ przyznany przez Was!
 
Sery topione i żółte od lat mają stałe i wierne grono swoich konsumentów. Codziennie staramy się, aby każdy Wasz posiłek był pyszny i wyjątkowy. Sery topione w plasterkach, dzięki pojedynczemu pakowaniu każdego plasterka, zachowują maksymalną świeżość i przez długi czas możesz rozkoszować się ich wspaniałym smakiem. Kolorowe krążki rewelacyjnie nadają się na długie wycieczki poza miasto, a serki w bloczkach oprócz tradycyjnego zastosowania na kanapkę, świetnie pasują do dań na ciepło. Sery topione w kubeczku idealnie rozsmarowują się na kanapce, a ostatnią nowość Gouda Smaki w trzech pysznych smakach: szynka i smażona cebulka, ze szczypiorem i pomidorem oraz z warzywami, możecie próbować również na ciepło jako dip do przekąsek. Natomiast sery żółte w plastrach to osiem pysznych, kuszących swoją wyjątkowością smaków, idealnych do kanapek jak i dań na ciepło.

Przekonaj się i Ty - zachęcamy do spróbowania.
 
Hochland – To jest pyszne!